środa, 3 marca 2010

Powrót zimy

Nie myślałam że zima jeszcze wróci. Kilka dni temu czytałam w necie pogodę i pisali że będzie jeszcze śnieg i lekki mrozy. Nie jest to dla mnie dobra wiadomość bo biorę jeszcze leki na przeziębienie które mi zostały z okresu choroby. Są to bardziej witaminy i leki typu magnez czy rutinoscorbin ale zawsze to jakaś ochrona. Mam tylko nadzieję że apteka nie stanie się miejscem które będę musiała odwiedzić.

Prawda, byłam ostatnio w aptece bo kupowałam auriga dla mojej mamy,ale to był wyjątek. Już myślałam że kupię sobie deprim bo znowu była ta babka w aptece. Szkoda gadać co ona do mnie mówiła. Chyba z 15 minut stałam przy okienku. To może problem zimy...

Miałam nadzieję że już nie będzie śniegu. Prawdę mówiąc już chciałam wyciągać rower aby udać się nim do roboty no ale wczoraj pogoda mnie zaskoczyła. Postanowiłam sobie że będę używała mniej leków takich jak emolium czy flavo c forte . Jak pomyślę co dzieje się w mojej wątrobie przez te wszystkie pastylki. Nie jestem jakoś uzależniona od leków, ale chce pięknie wyglądać dlatego a to tabletki z witaminami np witaminka E czy B. Kiedyś był też iwostin a nawet oenobiol, ale to są już mocniejsze leki. Nie na moje dolegliwości. Jedynym poważnym lekiem jaki przyjmuję jest redermic no i wspomniane leki na przeziębienie. Nie dam się ponownie grypie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz