wtorek, 23 marca 2010

Niebezpieczeństwo

probiotyk
Niebezpieczeństwo związane z wirusami i chorobami czeka na nas w każdym miejscu. Dzisiejszy dzień, owszem jest piękny i słoneczny ale nie zapomnijmy że jednak za oknem jest 5 stopni...Aby po powrocie do domu bez czapki leki na przeziębienie nie musiały pójść w ruch. Jest to zdradliwa pora bo niby słoneczko przygrzewa a temperatura jest zdradliwa. Każda matka powie tak swojej córce która wychodzi rano do szkoły całkiem letnio ubrana. Jak wróci to dopiero zacznie się narzekanie... No i branie citrosept, emolium i innych lekarstw zacznie się na dobre. Nie wiem co te dziewczyny sobie myślą. Chłopak nie ma problemów z tym żeby przejść się w czapce gdy jeszcze jest trochę zimno. Dziewczyna zawsze coś wymyśli..

Także wiatr jest zdradliwy. Gdy na zewnątrz jest tylko kilka stopni powyżej zera i wieje wiatr trzeba założyć że temperatura odczuwalna jednak jest minusowa... A jak nas zawieje to tylko fastum nam pomoże. Jest to bardziej na ból pleców itp ale dobrze rozgrzewa przewiane ciało. Jak nas zawieje to i flavo c> na gardło trzeba będzie kupić. Leków jest mnóstwo a jak coś o tym wiem.

Ostatnio oglądałam reklamę inneov gęstość włosów. Zauważyłam że bardziej jest to dla kobiet które farbują włosy niż dla facetów którzy mają problem z włosami. Jak widać rodzajów jest dwa, dla każdej płci. Wydaje mi się że inneov dla mężczyzn nie jest aż tak często kupowany bo faceci często nie zwracają uwagi na to jak wyglądają ich czupryna. Tak z reklam to oglądałam też oenobiol . Próbowałam znaleźć tą reklamę w necie bo bardzo mi się podobała ale nie udało się. Tak na koniec to trzeba uważać tą pogodę. Nie jest jeszcze przecież taka pełna wiosna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz