poniedziałek, 25 stycznia 2010

Espumisan


Nie jestem już nastolatką i mam czasem problemy z jedzeniem.Jest to może dziwny problem,ale czuje się z tym źle. Ostatnio mieliśmy kolacje rodzinną,mama,tata,brat i rodzinka męża. Oczywiście w takiej chwili jedzenia się nie odmawia no i "popłynęłam". No tak,ale nie powiedziałam jaki to problem. Mam problem ze wzdęciami. Niby nic takiego ale ciągnie się to już trochę.


Opisuje sytuacje która była kilka tygodni bo teraz jest lepiej. Biorę espumisan
, każdy o tym słyszał reklam,a ja jestem podatna na tego typu sposoby sprzedaży. Tzn nie kupuje wszystkiego co jest w tv bo wszystkie te telezakupy by mnie zrujnowały oczywiście. No na razie jest dobrze,mam nadzieje ze na stałe mi to przejdzie do jest to krępujący problem i nie ma jak właściwie się przed nim bronić w danej chwili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz