środa, 27 stycznia 2010

Dobre leki


Leki można podzielić na te co na prawdę pomagają i na te co są przereklamowane i w dodatku nieskuteczne. To jest mów osobisty podział bo mam w domu małe dzieci i wiem co skutkuje a co jest beznadziejne. Nie mam tylko na myśli leków takich jak leki na przeziębienie ale różnego rodzaju kremy i maści na różne dolegliwości. Firm produkujących leki jest sporo i trudno jest wybrać właściwą a idealnych nie ma.

Te produkty z którym na prawdę byłam zadowolona to np maść na obolałe nogi auriga. Teraz wprawdzie zmieniłam prace ale wcześniej była to robota stojąca i nogi potrafiły bardzo doleć na koniec dnia. Miałam prawdziwy problem z doborem kremu do stóp. Wcześniej stosowałam lipometric który przyniósł efekt na krótko a następnie przerzuciłam się na kąpiele nóg w różnych substancjach zaczynając od soli kuchennej.

Miałam robotę stojącą więc takie dolegliwości jak hemoroidy na szczęście mi nie groziły i obyło się beż czopków posterisan oraz bez hemoroidy leczenie:) A tak na marginesie współczuje osobom co mają siedzącą pracę np przed kompem. Zero ruchu jest bardzo szkodliwe na postawę oraz ogólną kondycje organizmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz