środa, 12 maja 2010

Słaby nastrój

cellasene
Jak każdy mógł zauważyć jestem typem człowieka który ma często problemy ze zdrowiem. Nie jest to przyjemne i muszę jakoś z tym żyć. Leki na przeziębienie to leki które najczęściej biorę. Mam swoje leki na inne dolegliwości ale te pomijam bo je muszę brać każdego dnia. Są leki które biorę sporadycznie zależnie od tego co powie mi lekarz czy inny specjalista. Przeważnie jest to biomarine na wzmocnienie organizmu czy oenobiol. Na lekach to ja się znam. Mogę powiedzieć o każdym, z nich po kilka słów. Wprawiałam się bo przez wiele lat muszę brać leki a apteka to mój drugi dom. Lubię sobie z tego wszystkiego żartować. Jestem na to skazana więc pozostaje mi tylko pogodzić się z losem. Nie ma aż tak źle. Nie są to leki za które muszę płacić majątek. Dostępne są w każdej aptece więc nie ma problemu z kupnem.

Ostatnio mój organizm był osłabiony. Zauważyłam że moje włosy tracą swój poprzedni wygląd. W aptece polecono mi vitapil no i kupiłam. Jestem taka że czasem zdarza mnie się namówić na lek czy preparat o którym nic nie wiem. Przeważnie jednak trafiam z wyborem i problem po kilku tygodniach mija. Mam też problem z pogodą. Nie lubię jak jest niskie ciśnienie lub zanosi się na burzę tak jak w tej chwili. Boli mnie głowa a najlepszym rozwiązaniem będzie branie leków których NIE CHCE!. Piję sobie wtedy herbatki lub zioła abym lepiej się czuła. Nie lubię takich dni ale znowu nie mam jak na to poradzić. Trzeba się poddać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz